Mobilon Kayıt Yorum Referans Kodu ve Para Kazanma

Merhaba dostlar bir mobilon ekibi olarak sizlere bu işin en anlaşılabilir halini anlatmak istiyorum. Lütfen yazının tamamını okuyunuz.
Öncelikle Mobilon bir cep uygulaması olup, genel olarak uygulama içerisinde para kazanma yöntemleri barındırmakta. Aynı zamanda da ağın için dahil ettiğiniz insanlar ile de gelir elde etme imkanı sunar. Uygulamayı indirdikten sonra standart bilgilerinizi girerek üye olabiliyorsunuz. üyeliğinizi aktif etmek için ise öncelikle size referans olan (48747045 bu benim referans kodum) birinin kodunu girmeniz ve uygulama içinde ki banka hesaplarına 349 TL havale etmeniz durumunda üyeliğiniz aktif ediliyor ve para kazanmaya başlayabiliyorsunuz. 0532 120 65 84 bana Whats App aracılığı ile yazarsanız çok daha detaylı bilgi de verebilirim.
Uygulama için şahsi yorumum şöyledir. Öncelikle alınan risk konusunda değerlendirme yapacak olursak bu tür sistemler için 349 TL riske edilebilir bir iştir. 349 TL yatırım ile başladığınız işte çok iyi para kazanmanın yolun onluk sistemler ile altınıza üyeler alabilmektir. Sadece ayda 200-300 TL kazanmak istiyorum derseniz uygulama içinde ki reklam gibi özellikleri kullanmanız yeterli olacaktır. Ama hedefiniz daha iyi para kazanmak ise iyi bir ağ örmek gerekiyor. İlerlemiş olduğumuz ağ içersin de ekibimiz ile çalışmak ve bize dahil olmak isteyenlere gerek üye, gerek eğitim, gerek yönlendirme konusunda destek olacağız. Neden mi size üye veririz diyoruz onluk sistem ile ilerlemek gerekiyor demiştik ya ilk on kişiyi doldurduktan sonra onların da onar kişi tamamlaması ağın genişlemesini ve kazancı artırdığı için hem size hem kendimize fayda sağlamış olacağız.
Şirketin güveni konusunda ise Konya ilinde kurulmuş bir limited şirketi. Kendi yorumum ile şirketin yüz binlerce üyeyi tamamlayıp reklam gelirlerini artırarak kazanmayı hedeflemekte. Şirket zaten her üyeye 349 TL fatura da kestiği için yaklaşık 260 TL sini prim, KDV gibi işlere ödeyerek kendine ise 35-40 TL gibi bir miktar ayırıyor. Bu yazıyı yazdığım gün itibari ile 11.000 aktif üyesi bulunan Mobilon içerisinde 100 binleri geçtiği zaman neden zamanında girmedim diye pişman olabilirsiniz.
Neden Mobilon üyesi olmalıyım ya da neden bu sisteme dahil olmalıyım diye sorarsanız bana göre 299 TL gibi bir riskin çok daha fazlasını hayatımız içerisinde almışızdır. Eğer hiç üye yapamayacak olduğunuzu düşünüyor iseniz sadece reklam gelirleri ile ayda 200-300 TL kazanıp faturalarınızı ödeyebilirsiniz. Yapmanız gereken akıllı telefonunuzdan saat başlarında girip uygulama reklamlarını izlemek. Aslında uygulama içerisinde fatura ödeme gibi para kazanma sistemleri de var ama en pasif açıdan baktım olaya. Peki girişken ya da yapabilirim diyen biri iseniz sisteme hemen 48747045 referans kodu ile dahil olup ilk 10 kişinizi tamamlamaya çalışınız. Hatta işlemlere hiç başlamadan 0532 120 65 84 (Mustafa Gürbüz) numarasından destek alarak başlarsanız daha sağlıklı ilerlemenizi sağlarız.
Kendi kazancım.

Mobilona kayıt olmak, mobilon hakkında yorumları ve referans kodunu öğrenerek para kazanmak için bana whats app dan yazmayı unutmayın.

Sistemde sağlıklı ilerlemek içinse üyeleri neye göre nasıl dizeceğiniz konusunda da bilgi vereceğiz.
Son yorumum olarak bir sistem yeni kurulduğunda ilk girenlerin hep çok para kazandığını, kahretsin niye girmedim dediğiniz fırsat şuan ayağınızda. Yeni kurulan sistemlerin ilki olup da iyi paralar kazanmak için bize dahil olun birlikte kazanıp, birlikte paylaşalım.
Sistemi ve uygulamayı tanıtmaya çalışırken her kesimden insanın okuyacağını düşünerek en anlaşılır dili kullanmaya çalıştım. Kazanç tablolarını da whats app dan paylaşacağım. Yine her sorunuz için 0532 120 65 84 Mustafa Gürbüz
Diploması Yok
Diploması Yok