Burun Ameliyatı Endoskopik Çok mu Acıyor ve Sonrası

Burun Ameliyatını 2015 yılında geçirmiş biri olarak size yaşadıklarımdan bahsettiğim de gerçekten korkularınızı yeneceksiniz. Çok korkup da gitmediğim ameliyat sonrası yeniden doğduğumu hissettim.
sinüzit, burun

Öncelikle burnumdan gelen iltihaplı olan akıntıdan kaynaklı devlet hastanesi ve çeşitli özel hastaneler gezdim ama bir çare bulamadık. İlaçlar, serumlar çözüm olmadı. Ameliyatı da gittiğim devlet hastanesi üç ay sonrasına verince özelde olma kararı verdim. Tabi bu kararı verene kadar korkudan okumadık araştırmadık yer bırakmadım.
Özel hastane de ameliyat günü geldiğinde öncelikle anestezi ile görüşüp, sigara alkol tüketimim ve varsa başka bir hastalığım ile ilgili bilgi verdim. Sonra saat geldi önlüğü giydik ve sedyeye uzandık. Doktor geldi yaşımı falan sordu derken narkoz ile uykuya dalmışım.
Gözümü açtığımda burnumda iki tampon ve dolayısı ile sadece ağızdan nefes alıyordum. İki gün yemek yemekte ve uyumakta zorlandım. Tamponlar alınırken de 1-2 dakikalık acıdan sonra öyle güzel nefes aldım ki sanki yeniden doğmuşum gibi. çok önceden ameliyat olmadığım için çok pişman oldum. Kendi kendime boş yere eziyet etmişim. Aradan yıllar geçti ve nefesimde hala bir sorun ya da tıkanma kalmadı. Ne olursa olsun 2-3 günlük korkulacak da bir şey olmayan ameliyatı gerekli ise olmalısınız. Şişlikler ise 3-4 gün sonra artık belli etmiyor. Piyasa da konuşulan hiç bir abartıya inanmayın. Burun tıkanıklığı hayat kalitesini düşürüp bazen yaşama isteğine bile engel oluyor. Baştan sona 1 hafta ile yaşamın kalan kısmını daha rahat ve keyifli geçirebilirsiniz.
Diploması Yok
Diploması Yok