Sigarayı Bırakmak İstiyorum Diyenler Ben KURTULDUM...

Hepimizin de bildiği üzere sigara sağlığa zararlı ve neredeyse içen her kişi bundan rahatsız öyle değil mi? Bende bir çok yöntem denedim ama kafada bitmeyince bitmiyormuş onu anlamış oldum. Öncelikle oturup bir sigara ile ilgili video izledim ve anladım ki aslında sigara içme sebeplerimiz hiç de geçerli yöntemler değilmiş...
İlk gün 4 5 tane içtim dayanamadım. Sigara içme isteği yoğun olarak geldiğinde bekleye bildiğim kadar bekledim ve kendime dedim ki sigaradan kurtuluyorum bu onun belirtileri. Aslında kriz geldiğinde kendimi kötü hissetmem gerekli iken bırakmanın sevincini yaşamaya çalıştım ve arkadaşlarıma sigarasız hayat çok güzel diye vurgularda bulundum. İkinci gün bu isteğim biraz daha azaldı. Çünkü psikolojik olarak kendimi sigarayı bırakmaya hazırlamıştım. Canı sigara çektiğinde bir şeyler ile oyalanmaya çalıştı ve bir tane bile içsem sanki orucum bozulacakmış gibi geliyordu bana. üçüncü gün ise kesinlikle içmeme kararı aldım ve olayın pozitif yanlarını düşündükçe mutlu oldum. Öncelikle sağlığım için mutlu oldum çünkü daha rahat nefes almaya başladım, geniz akıntım kesildi, öksürükten eser kalmadı. Sonra ise günde 2 paket için verdiğim 20 lira cebime kaldı. 
Kesinlikle önce kararlı olmalısınız. Kararlı olup da ben bırakacağım deyip kendinizi hazırlar iseniz 2-3 günden sonrası işiniz kolaylaşacak. Canının sigara çektiğinde olumlu yanları düşünerek bir tane bile içsem devamı gelir ve sigara bırakma orucum bozulur diye düşüneceksiniz. Evet sigarayı bırakmak istiyorum diyenler yardımcı maddeler kullanabilir ve gerekli tedbirler alabilirler. Canınızı sigara çektiren şeylerden uzak durunuz. Kesinlikle sigara bulundurmayınız çevrenizde. 
Sigara artık ortamlarda popüler değil aksine demode olarak görülüyor. Sigara içmeyen insanlar hem daha enerjik hemde daha sağlıklı olarak yaşıyorlar. Sigara dediğimiz olay tam olarak kendi paramızla kendi sağlığımıza zarar vermekten başka bir şey değil. Ben kararlı bir davranış sergileyerek bıraktım ve herkese de bırakmasını ve bıraktıktan sonraki rahatlık ve mutluluğu tavsiye ederim.
Diploması Yok
Diploması Yok